آلت تناسلی خود را براحتی افزایش دهید

افزایش سایز آلت تناسلی برای مردانی که دچار مشکلاتی هنگام برقراری رابطه جنسی هستند مانند زودانزالی و همچنین عدم کسب رضایت پارتنر خود یک چالش و آرزو محسوب می شود که ما در طول این متن سعی کردیم تمامی راه های مطمئن افزایش سایز آلت تناسلی را برای شما کامل شرح دهیم.

در حال حاضر اینترنت مملو از وب‌سایت‌هایی است که همه چیز از قرص‌ گرفته تا انواع کرم و دستگاه افزایش‌دهنده سایز آلت تناسلی را می‌فروشند. اما آیا این درمان‌ها موثر هستند؟ نگرانی آقایان در مورد اندازه آلت تناسلی‌شان باعث ایجاد یک صنعت جهانی چند میلیون دلاری در زمینه عرضه انواع «محصولات تقویت‌کننده قوای جنسی مردان» شده است.

در حالی‌ که بسیاری از مردان نگران کوچک بودن آلت تناسلی خود هستند، تحقیقات نشان می‌دهند که سایز آلت تناسلی اکثر آقایان طبیعی است و نیازی به نگرانی نیست. یکی از مشاوران مطرح سلامت جنسی توصیه می‌کند: «مردانی که نگران اندازه آلت تناسلی خود هستند، باید قبل از تست روش‌هایی که عمدتاً بی‌اثر، پرهزینه و گاهی مضر هستند، با یک پزشک متخصص اورولوژی صحبت کنند.»

نحوه افزایش سایز آلت تناسلی آقایان

متاسفانه بسیاری از مردانی که خیلی نگران افزایش سایز آلت تناسلی خود هستند و از روش‌های فریبنده و بی‌اثر موجود در فضای اینترنت نتیجه نمی‌گیرند، به مرور تصور بدی از بدن و کیفیت فعالیت جنسی خود پیدا می‌کنند. به همین دلیل، بهتر است خیلی سریع به راهکارهای ارائه شده توسط افراد غیر متخصص اعتماد نکنید!

در این مطلب قصد داریم شما را با راهکارهای پزشکی و طب سنتی مختلف افزایش سایز آلت تناسلی آقایان آشنا کنیم تا این دفعه با آگاهی بیشتر در این زمینه اقدام کنید.

سیر رشد و تکامل آلت تناسلی آقایان

بلوغ جنسی پسران عموماً بین ۱۲ تا ۱۶ سالگی اتفاق می‌افتد و به کمک ترشح هورمون‌های جنسی، در این مدت آلت تناسلی بلندتر و ضخیم‌تر می‌شود. البته سرعت رشد از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اگرچه پس از پایان بلوغ احتمال رشد بیشتر آلت تناسلی وجود ندارد، اما برخی از مردان جوان ممکن است تا اوایل ۲۰ سالگی، رشد اندکی را تجربه کنند. معمولا سایر تغییراتی که در دوران بلوغ همراه با افزایش سایز آلت تناسلی رخ می‌دهند، عبارتند از:

  • بزرگ شدن بیضه‌ها
  • نازک شدن و قرمز شدن پوسته بیضه‌ها
  • رشد موهای زائد در اطراف آلت تناسلی
  • ترشحات شبانه منی
  • نعوظ و انزال مکرر

اخیرا تحقیقاتی که بر روی ۱۵۵۲۱ نفر در سراسر جهان انجام شده‌اند، نشان می‌دهند که میانگین طول آلت تناسلی مردان عبارت است از:

۱۶ سانتی‌متر، زمانی‌که حالت عادی دارد

۱۲ سانتی‌متر در حالت نعوظ برای برقراری رابطه جنسی

در مورد میانگین عرض آن نیز می توان گفت:

۳۱ سانتی‌متر در حالت عادی

۶۶ سانتی‌متر در حالت نعوظ

بسیاری از مطالعات نشان داده‌اند، علت اصلی اینکه اکثر آقایانی معتقدند آلت تناسلی کوتاهی دارند، بی‌اطلاعی آنها از سایز طبیعی آلت است. در واقع، اگرچه روش‌های پزشکی افزایش سایز آلت تناسلی می‌توانند کمک کنند اما نه در حدی که ذهن متوهم بعضی از آقایان متصور است.

 

در مورد اختلال میکروپنیس چه می‌دانید؟

جالب است بدانید که بعضی از پسران در اثر ناهنجاری‌های هورمونی یا ژنتیکی، دارای یک آلت تناسلی بسیار کوچک اما دارای ساختار طبیعی هستند. در واقع پس از پایان دوران بلوغ، طول آلت آن‌ها کمتر از ۹٫۳ سانتی‌متر است. اگرچه این مشکل هیچ درمان قطعی ندارد اما هورمون درمانی یا جراحی ممکن است افزایش سایز آلت تناسلی را در کودکان مبتلا به میکروپنیس تحریک کنند. مطمئنا تشخیص و درمان به موقع می‌تواند روند کار را آسان‌تر کند.

 

باید بدانید که میکروپنیس یک عارضه بسیار نادر است. در واقع از هر ۱۰۰۰۰ کودک، ۱ نفر ممکن است با این مشکل به دنیا بیاید. به همین دلیل، پزشکان معتقد هستند که سایز آلت تناسلی اغلب آقایان طبیعی است.

 

آیا می‌توان سایز طبیعی آلت تناسلی آقایان را بزرگتر کرد؟

یک مطالعه در سال ۲۰۰۶ گزارش داد که تنها ۵۵٪ از شرکت‌کنندگان مرد آن از سایز آلت تناسلی خود راضی بودند. به همین دلیل، علم پزشکی دست به کار شده است تا بتواند به کمک راهکارهای ایمن، کمی به افزایش سایز آلت تناسلی آقایان کمک کند. چراکه نمی‌توان انکار کرد که یک آلت تناسلی با سایز کمی بزرگتر، باعث افزایش لذت جنسی برای یک یا هر دو طرف می‌شود. در واقع این مسئله بیشتر تاثیر روانی دارد تا تاثیر فیزیکی!

امروزه محصولات زیادی از جمله دستگاه‌ها (مانند دستگاه وکیوم مردانه یا دستگاه افزایش‌دهنده طول آلت تناسلی)، قرص‌ها (مانند انواع مکمل‌های غذایی)، کرم‌ها و لوسیون‌ها وجود دارند که می‌توانند باعث افزایش سایز آلت تناسلی شوند. هرکدام با یک مکانیسم ویژه عمل می‌کنند و مزایا و معایب خاص خود را دارند. معمولا کارشناسان توصیه می‌کنند که برای حصول نتیجه، باید در طول ۴ تا ۶ ماه از آن‌ها استفاده کنید. البته در کنار این محصولات، تکنیک‌های ورزشی خاص و روش‌های جراحی آلت تناسلی نیز بسیار تاثیرگذار هستند. در ادامه به جزئیات بیشتر هرکدام اشاره خواهیم کرد.

قرص‌ها، کرم‌ها و لوسیون‌ها

این محصولات معمولا حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی، گیاهان دارویی یا هورمون‌هایی هستند که می‌توانند به تدریج باعث افزایش سایز آلت تناسلی شوند. تحقیقات زیادی ثابت کرده‌اند که بعضی از برندهای این محصولات نه تنها موثر نیستند بلکه باعث آسیب به ارگان‌هایی مانند معده یا کبد می‌شوند. طی تجزیه و تحلیل انجام شده در دانشگاه مریلند ایالات متحده، آثاری از سرب، آفت کش‌ها، باکتری اشرشیاکلای (E.coli) و مدفوع حیوانات در آن‌ها کشف شده است.

به همین دلیل، توصیه می‌کنیم حتما محصولات خوراکی یا موضعی خود را از فروشگاه‌های آنلاین یا حضوری معتبر تهیه کنید. فروشگاه محصولات زیبایی بالینسو سابقه طولانی در عرضه ترکیب روغن خراطین و زالو، به عنوان یکی از موثرترین درمان‌های طب سنتی مشکلات جنسی آقایان دارد.

روغن خراطین بالینسو که در اصل از نوعی کرم خاکی تهیه شده است، می‌تواند با استفاده مستمر نه تنها آلت تناسلی آقایان بلکه اندام‌های دیگر بدن مانند لب، گونه، باسن، سینه و دیگر عضلات را حجیم‌تر کند. بنابراین، خانم‌ها نیز می‌توانند برای بهبود ظاهر اندام‌های جنسی خود از این محصول استفاده کنند. مانند دیگر کرم‌ها و لوسیون‌های موضعی برای افزایش سایز آلت تناسلی، حاوی پروتئین و اسیدهای چرب ارزشمند امگا ۳، امگا ۶، امگا ۹ است.تخفیف 16%

ترکیب ویژه روغن خراطین و زالو

از آنجایی‌که معمولا درمان‌های طب سنتی عوارض کمتری نسبت به درمان‌های شیمیایی دارند. توصیه می‌کنیم پیش از مصرف انواع محصولات خوراکی و موضعی، ابتدا یکی از محصولات بالینسو یعنی روغن خراطین یا ترکیب روغن خراطین و زالو را امتحان کنید. قابل ذکر است که ترکیب روغن خراطین و زالو به دلیل داشتن زالو قدرت اثرگذاری بیشتری دارد و در زمان کوتاهتری می‌توانید نتایج مثبت افزایش سایز و حجم آلت تناسلی را مشاهده کنید.

در گذشته، اطبا از روغن خراطین برای درمان دردهای مفصلی، رماتیسم و کمردرد یا رفع چین و چروک افراد مسن استفاده می‌کردند.

دستگاه افزایش‌دهنده طول آلت تناسلی

جالب است بدانید که مهندسان پزشکی یک دستگاه ویژه طراحی کرده‌اند که با قرار دادن آلت درون قاب آن، امکان کشش بافتی وجود دارد. اصولا از آن برای اصلاح انحنای آلت تناسلی در مردان مبتلا به بیماری پِیرونی (Peyronie’s disease) و افزایش طول آلت تناسلی تا ۲ سانتی‌‎متر استفاده می‌شود. اما تجربه نشان داده است که می‌تواند به افزایش سایز آلت تناسلی افراد سالم نیز کمک کند. نکته قابل توجه این است که هرگز نباید از این دستگاه در حالت نعوظ استفاده کرد، چراکه احتمال بروز آسیب شدید به ساختار آلت تناسلی وجود دارد.

یک بررسی در سال ۲۰۱۰ گزارش داد، مردانی که از دستگاه کششی افزایش طول آلت استفاده می‌کردند، پس از مدت طولانی افزایش اندازه داشتند. شرکت‌کنندگان از این دستگاه به مدت شش ساعت در روز در طول چهار ماه استفاده کردند. در نهایت طول آلت تناسلی آن‌ها به اندازه ۱٫۸ تا ۳٫۱ سانتی‌متر افزایش پیدا کرد.

البته در سال ۲۰۱۳، مروری بر مطالعات مربوط به کشش آلت تناسلی نشان داد که دستگاه‌های کششی برای اصلاح انحنا یا تغییر شکل آلت تناسلی بیشتر مفید هستند، تا افزایش طول! در واقع تاثیر ناچیزی بر افزایش طول آلت تناسلی داشتند. اگرچه دستگاه وکیوم توانسته بود نتایج بهتری در این زمینه کسب کند.

ممکن است در مورد نحوه استفاده از این دستگاه ابهاماتی در ذهن شما شکل گرفته باشد. در ادامه به مراحل صحیح آن اشاره خواهیم کرد:

آلت تناسلی خود را در راستای قالب دستگاه قرار دهید.

سر آلت تناسلی خود را درون دو بریدگی انتهایی دستگاه محکم کنید.

لوله سیلیکونی را در اطراف بدنه آلت تناسلی ببندید.

انتهای لوله سیلیکونی در پایین دستگاه را بگیرید و به آرامی آلت تناسلی خود را به سمت بیرون بکشید. اگر شروع به احساس درد یا ناراحتی کردید، کشش را متوقف کنید.

آلت تناسلی را به مدت ۴ تا ۶ ساعت در روز به کمک دستگاه، در حالت کشیده قرار دهید.

دستگاه وکیوم مردانه

احتمالا از دوستان خود شنیده‌اید که به دلیل عدم نعوظ یا کوتاه شدن طول مدت آن، پزشک استفاده از دستگاه وکیوم را توصیه کرده است. با قرار دادن آلت تناسلی درون محفظه استوانه‌ای شکل این دستگاه و شروع مکش هوا برای ایجاد خلاء، جریان خون در عضلات افزایش می‌یابد و آلت تناسلی به مرور متورم و بزرگ می‌شود. از آنجایی‌که دستگاه وکیوم می‌تواند آلت تناسلی را به طور موقت بزرگتر نشان دهد، استفاده گاه به گاه از آن در قالب تمرین ممکن است برای افزایش سایز آلت تناسلی موثر واقع شود.

 

امروزه برندهای مختلفی از دستگاه وکیوم مردانه در بازار وجود دارد که همه قابل اعتماد نیستند. پیشنهاد فروشگاه محصولات زیبایی بالینسو به شما، خرید دستگاه وکیوم مردانه آلوارس است. چراکه این دستگاه بدون هیچ‌گونه عارضه جانبی تا الان توانسته به سفت و محکم کردن سریع آلت تناسلی آقایان در همه سنین کمک کند. نوع طراحی ساختار و بدنه آن به گونه‌ای است که برای همه افراد کاربری ساده‌ای داشته باشد.

 

توصیه می‌کنیم برای افزایش سایز آلت تناسلی، در کنار این دستگاه از محصول ترکیب روغن خراطین و زالو بالینسو نیز استفاده کنید تا بتوانید در کوتاهترین زمان به نتیجه برسید.

حتما پیش از استفاده از این دستگاه، از روش صحیح کارکرد آن مطلع شوید. در غیر این صورت، ممکن است حین کار به بافت آلت تناسلی شما آسیب برسد. معمولا بدین شکل باید با آن کار کنید:

آلت تناسلی خود را داخل محفظه یا لوله پر از هوا دستگاه قرار دهید.

حال از مکانیزم پمپ دستگاه برای مکش هوا از درون محفظه استفاده کنید. این کار جریان خون آلت تناسلی شما را بیشتر می‌کند و باعث نعوظ آن می‌شود.

حلقه یا گیره همراه را به آلت تناسلی خود وصل کنید تا بتوانید آن را به مدت ۳۰ دقیقه در حالت نعوظ نگهدارید. خارج کردن آلت تناسلی برای داشتن رابطه جنسی یا خودارضایی در این شرایط بی‌خطر است.

حال حلقه را بردارید. می‌توانید برای ۱ ساعت در روز در قالب تمرین این کار را با فاصله زمانی انجام دهید.

تکنیک کششی موثر برای افزایش سایز آلت تناسلی آقایان

مکانیسم عمل این تکنیک کششی که از آن با عنوان ماساژ جلکینگ (Jelqing massage) نیز یاد می‌شود، مشابه دستگاه افزایش‌دهنده طول آلت تناسلی است. در واقع به کمک ماساژ و کشش تدریجی با دست، سایز آلت تناسلی افزایش می‌یابد. اگرچه تا الان تحقیقات محدودی در مورد اثرات تکنیک کشش آلت تناسلی انجام شده است، اما هیچ یک از آن‌ها به بی‌تاثیر بودن این روش اشاره نکرده‌اند.

یک مطالعه در سال ۲۰۱۱ نشان داد، مردانی که در طول سه ماه تا ۹ ساعت در روز از وسایل کششی یا این تکنیک کششی استفاده می‌کردند، تا ۲٫۵ سانتی‌متر افزایش طول آلت تناسلی داشتند.

اما نحوه صحیح انجام ماساژ جلکینگ به چه شکل است؟ در اصل انجام این حرکات کششی هیچ ضرری ندارد. حتی ممکن است به شما کمک کنند با اندازه و ظاهر آلت تناسلی خود احساس راحتی بیشتری داشته باشید. قبل از انجام هرگونه کشش دستی باید بدانید که:

این تمرینات را فقط زمانی انجام دهید که آلت تناسلی حالت عادی و شل دارد.

اگر انجام تمرینات کششی باعث احساس درد یا ناراحتی شد، سریع آن را متوقف کنید.

در حالی‌که تمرین خود را انجام می‌دهید، بهتر است روی میز بنشینید یا کنار دیوار بایستید.

این تمرینات را فقط یک یا دو بار در روز انجام دهید تا احتمالا بافت خارجی آلت تناسلی شما آسیب نبینید.

اگر می‌خواهید این تمرینات را طولانی‌تر انجام دهید یا آن‌ها را بیشتر انجام دهید، حتما با پزشک خود صحبت کنید.

برای کشش دستی آلت تناسلی:

ابتدا سر آلت تناسلی خود را بگیرید.

سپس آلت تناسلی خود را به سمت بالا بکشید و حدود ۱۰ ثانیه آن را در این حالت نگهدارید.

حال آلت تناسلی خود را به مدت ۱۰ ثانیه دیگر به سمت چپ و سپس به سمت راست بکشید.

این مراحل را یک یا دو بار در روز به مدت حدود ۵ دقیقه تکرار کنید.

حتی می‌توانید این تمرین را به شکل زیر نیز انجام دهید:

سر آلت تناسلی خود را بگیرید.

آلت تناسلی خود را به سمت بالا بکشید.

به طور همزمان روی ناحیه اطراف قاعده آلت تناسلی خود فشار وارد کنید.

این وضعیت را حدود ۱۰ ثانیه نگهدارید.

مراحل ذکر شده را در حالی‌که آلت تناسلی خود را به سمت چپ کشیده‌اید تکرار کنید و به قاعده آلت تناسلی خود در سمت راست فشار وارد کنید.

حال مراحل را در حالی‌که آلت تناسلی خود را به سمت راست کشیده‌اید، تکرار کنید و به قاعده آلت تناسلی خود در سمت چپ فشار وارد کنید.

بهتر است این تمرین را یک بار در روز تا ۲ دقیقه تکرار کنید.

برای تکمیل کردن اثرات تمرینات انجام شده:

انگشت اشاره و شست خود را به شکل O درآورید.

ژست O شکل را در پایه آلت تناسلی خود قرار دهید.

O را کوچکتر کنید تا بتوانید فشار ملایمی بر تنه آلت تناسلی خود وارد کنید.

انگشت و شست خود را به آرامی به سمت سر آلت تناسلی خود حرکت دهید تا به نوک آن برسید. در صورت احساس درد، فشار را کاهش دهید.

این کار را یک بار در روز به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه تکرار کنید.

مطمئنا اگر قبل از انجام تمرینات کششی ذکر شده، کمی ترکیب روغن خراطین و زالو بالینسو را روی آلت تناسلی خود بمالید، نتایج بهتر و سریع‌تری کسب خواهید کرد.

احتمالا پس از مطالعه مطالب ذکر شده، این سوال به ذهن شما رسیده است که برای افزایش سایز آلت تناسلی تا چند مدت باید از این تکنیک کششی یا دستگاه استفاده کنید؟ اصولا کیفیت نتایج شما به رویکردی که در پیش گرفته‌اید و میزان سازگاری شما با آن بستگی دارد. به ‌عنوان مثال، دستگاه‌های کششی باید روزانه تا ماه‌ها برای دستیابی به اثرات قابل‌توجه استفاده شوند. همچنین مشخص نیست چقدر زمان نیاز است تا نتایج نهایی تمرینات کششی ماساژ جلکینگ را مشاهده کنید.

تنها نکته قابل توجه این است که اگر در حین کشش با دستگاه یا دست، احساس درد یا ناراحتی کردید یا اگر متوجه تغییر در عملکرد نعوظ خود شدید، فوراً به دنبال مراقبت‌های پزشکی باشید.

جهت مطالعه کامل و جامع تر مقاله افزایش سایز آلت تناسلی به این لینک https://www.balinso.ir/increase-penis-size مراجعه کنید.