آخرین اخبار «خدمات فنی

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ايكوپرس- آموزشهای فنی خودرو دنا با گیربکس اتوماتیک DAE برای نمایندگی منتخب برنامهریزی شده است و طبق برنامه این آموزشها، پیش از تحویل خودرو به مشتریان پایان خواهد یافت تا نمایندگیهای پایلوت این خودرو، آمادگی کاملی برای ارائه خدمات آن داشته باشند.به گزارش روابط عمومی ایساکو، برنامه آموزشی مذکور برای هر گروه به مدت 20 ساعت توسط مدیریت آموزش فنی اين شركت برگزار خواهد شد. در بخش تعمیرات مدار فرمان مایکروفر تمام مشکلاتی که بخاطر آسیب به مدار فرمان ممکن است بروز کند را مورد بررسی قرار خواهیم داد. تمام مواردی که در دوره آموزش تعمیرات مایکروویو هست، در اینجا هم آموزش داده خواهد شد. در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی تمام مشکلات مکانیکی و الکترونیکی مایکروویو مورد بررسی قرار میگیرد. در کارگاه عملی مجتمع فنی سازان در طی کلاس آموزش تعمیرات لوازم خانگی این نوع ماشین ها و قطعات آنها به طور کامل به کارآموزان نشان داده خواهد شد. یکی از لوازمی که در دروه آموزش تعمیرات لوازم خانگی بصورت کامل بررسی خواهد شد، مخلوط کن ها هستند.

در بخش تعمیرات مکانیکی با تمام قسمت های مکانیکی مایکروویو و ماکروفر آشنا خواهید شد. در سرفصل تعمیرات مکانیکی تمام بخش های مکانیکی ظرفشویی به شما معرفی خواهند شد. یکی از لوازمی که در آموزش تعمیرات لوازم خانگی خرد به شما آموزش داده خواهد شد، غذاسازها هستند. سرخ کن یکی از لوازمی است که کم و بیش در بعضی از خانه ها یافت خواهد شد. ظرفشویی جزو لوازمی است که معمولا دچار مشکلات مدار فرمان خواهد شد و همین عامل باعث میشود که عملکرد این دستگاه با مشکلات زیادی مواجه شود. به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی طبرستانی دبیرکل مرکز مهندسین کشورهای اسلامی در درجمع خبرنگاران با بیان اینکه جامعه مهندسان نقشه بردار ایران با همکاری و حمایت مرکز مهندسین کشورهای اسلامی می تواند در این بخش بسیار تاثیر گذار باشد گفت: جامعه مهندسان نقشه بردار فدراسیون توسعه علوم فناوری کشورهای اسلامی، اقدام به برنامهریزی جهت برگزاری نشست با هدف توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی ساختمان کرده است. زادبوم گفت: با توجه به آمار موجود ٦ هزار میلیارد دلار حجم صادرات خدمات است که باید به آن توجه کرد؛ بخش خدمات نیز میتوان پیشتازتر کار صادرات را پیش ببرد.

این قطعات ممکن است تعویضی یا تعمیری باشند. تمام این موارد در کلاس آموزش تعمیرات لوازم منزل بصورت کامل تدریس خواهد شد. فنی سازان سعی دارد، دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی را به صورت کامل و بی نقص برگزار کند تا کار آموز بدون هیچ مشکلی بتواند در بازار کار، با مجوز رسمی فعالیت نماید. وی افزود: خدمات تنظیم موتور رایگان و مشاوره رفع نقص برای خودروهای دودزا در ۴ نمایندگی و ۱۷ تعمیرگاه مجاز ایران خودرو و سایپا در سطح شهر انجام می شود . وزیر نیرو با بیان اینکه به دنبال افزایش سطح همکاریهای آبی در منطقه هستیم، از برنامههای پیشنهادی ایران در جهت افزایش عرضه خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی در کشورهای منطقه خبر داد. ماشین ظرفشویی از دیگر لوازم خانگی است که بصورت کامل بررسی خواهد شد. لوازم الکترونیکی گردان, همگی از یک یا چند قسمت تشکیل شده اند که با گردش متوالی, یا انرژی لازم برای فعالیت سایر قطعات را فراهم میکند و یا خود آن قسمت مسئول عملکرد دستگاه است. در حال رایزنی با وزارت میراث فرهنگی هستیم تا در کنار حفظ بافتهای فرسوده تاریخی، مالکان بافتهای فرسوده که از ارزش تاریخی ندارند بتوانند با یک نوسازی دارای ارزش افزوده شوند.

این مدار منجر به انتخاب نوع کار، زمان استارت و زمان پایان و از این قبیل کارها می شود. خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از ارائه چهار پیشنهاد از سوی این شرکت به اعضای شورای حکام آب مرکز منطقهای مدیریت آب شهری خبر داد. به گزارش خبرگزاری شبستان، رضا اردکانیان در حاشیه افتتاح دهمین اجلاس شورای حکام مرکز منطقهای مدیریت آب شهری در جمع خبرنگاران، گفت: این مرکز دوره جدید فعالیت خود را با حضور 16 کشور و هشت سازمان منطقهای و بینالمللی در تهران آغاز کرده است. به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود حسن شاهی ضمن اشاره برضرورت واهمیت ایمنی سرویسهای مدارس گفت: از ابتدای کار صدور مجوز صلاحیت سرویس های مدارس اخذ و اصالت گواهی معاینه فنی در فرایند صدور مجوزها دیده شده است. آموزش تعمیرات لوازم خانگی در کامتک شامل عیب یابی بخش های مکانیکی و عیب یابی تعمیر برد لوازم خانگی است. تمام این مشکلات در دوره آموزش تعمیرات لوازم منزل، بصورت تخصصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا شما بتوانید مشکلات مربوط به برد یخچال را براحتی بررسی و عیب یابی کنید. در بخش تعمیرات برد غذاسازها ما با آموزش شماتیک و کلی به شما نحوه تعمیر تمام انواع غذاساز را آموزش خواهیم داد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت تعمیرات لوازم خانگی قزوین.